„Nejsme sice z Kladna, ale záleží nám na něm. Chceme, aby naše práce měla větší přesah, než že prodáváme klobásy a pivo. Záleží nám na výsledcích týmu i na atmosféře na stadionu, proto chceme návštěvnost kromě už existujících soutěží na Instagramu podpořit dalšími projekty,“ říká jednatel Stalleys Lukáš Suchánek.
Po dohodě s klubem proto provozovatel občerstvení odteď až do konce sezóny spouští akci, díky které mohou až tři stovky diváků získat poukázku na nápoj zdarma. Podmínky jsou jednoduché.
„Pokud přijde na utkání tři tisíce a více fanoušků, tak vždy před následujícím domácím utkáním budou hodinu předem stát před stadionem pivonošky a prvním třem stovkám příchozích rozdají jako poděkování za předchozí zápas žetonky, které mohou u našich stánků proměnit za jakýkoli nápoj,“ říká Suchánek.
„Jsme rádi, že jsme ve Stalleys našli partnera, který nejenže dbá na kvalitu občerstvení, ale je také otevřený dalším projektům, kterými zvedá kvalitu poskytovaných služeb. Po zálohovaných kelímcích, včetně limitovaných designů, a on-line soutěžích je to další benefit pro naše fanoušky. Věříme, že tým v rozhodující fázi sezóny podpoří a nabízený benefit je potěší,“ říká marketingový manažer Rytířů Martin Špaček.