32. kolo,  pátek 3.1.2025
Kladno
Liberec
3:2
33. kolo,  neděle 5.1.2025
Třinec
Kladno
1:2
34. kolo,  úterý 7.1.2025
Plzeň
Kladno
3:2p
35. kolo,  pátek 10.1.2025
Kladno
Karlovy Vary
0:4
36. kolo,  neděle 12.1.2025
Budějovice
Kladno
3:6
37. kolo,  pátek 17.1.2025
Kladno
Olomouc
18:00
38. kolo,  neděle 19.1.2025
Vítkovice
Kladno
16:00
39. kolo,  pátek 24.1.2025
Kladno
Mladá Boleslav
18:00
40. kolo,  neděle 26.1.2025
Kladno
Pardubice
18:00
41. kolo,  úterý 28.1.2025
Sparta
Kladno
18:30
Obrázek
Klub

Stalleys a Rytíři lákají na tři sta nápojů zdarma za tři tisíce diváků

18. 1. 2024 od Klub
Při fandění může člověku snadno vyschnout v hrdle. Provozovatel stánků s občerstvením, společnost Stalleys, proto vyhlašuje, že až do konce sezóny nabídne prvním třem stovkám diváků při příchodu na stadion žeton, který mohou u jejích stánků proměnit v nápoj dle vlastní volby. Podmínka je jediná: Na předchozí domácí utkání Rytířů utkání musí přijít alespoň tři tisíce diváků a více!

„Nejsme sice z Kladna, ale záleží nám na něm. Chceme, aby naše práce měla větší přesah, než že prodáváme klobásy a pivo. Záleží nám na výsledcích týmu i na atmosféře na stadionu, proto chceme návštěvnost kromě už existujících soutěží na Instagramu podpořit dalšími projekty,“ říká jednatel Stalleys Lukáš Suchánek.

Po dohodě s klubem proto provozovatel občerstvení odteď až do konce sezóny spouští akci, díky které mohou až tři stovky diváků získat poukázku na nápoj zdarma. Podmínky jsou jednoduché.

„Pokud přijde na utkání tři tisíce a více fanoušků, tak vždy před následujícím domácím utkáním budou hodinu předem stát před stadionem pivonošky a prvním třem stovkám příchozích rozdají jako poděkování za předchozí zápas žetonky, které mohou u našich stánků proměnit za jakýkoli nápoj,“ říká Suchánek.

„Jsme rádi, že jsme ve Stalleys našli partnera, který nejenže dbá na kvalitu občerstvení, ale je také otevřený dalším projektům, kterými zvedá kvalitu poskytovaných služeb. Po zálohovaných kelímcích, včetně limitovaných designů, a on-line soutěžích je to další benefit pro naše fanoušky. Věříme, že tým v rozhodující fázi sezóny podpoří a nabízený benefit je potěší,“ říká marketingový manažer Rytířů Martin Špaček.

INSTAGRAM FEED

#kladynko SLEDOVAT NA INSTAGRAMU