48. kolo,  pátek 23.2.2024
Kladno
Mladá Boleslav
0:5
49. kolo,  neděle 25.2.2024
Kladno
Třinec
5:2
50. kolo,  úterý 27.2.2024
Kladno
Litvínov
2:0
51. kolo,  pátek 1.3.2024
Budějovice
Kladno
5:3
52. kolo,  neděle 3.3.2024
Kladno
Karlovy Vary
1:4

#Věříme

#Věříme! Protože věřit můžete vždy, a to až do poslední chvíle.

Víra je ostatně součástí Rytířů Kladno už od jejich počátků a každý kladenský fanoušek ví, že v klubovém logu je prvek kříže, který onu víru symbolizuje. Křížky se přenesly i do vizualizace nové klubové kampaně VĚŘÍME, ve které tvoří symbol hashtagu, který doplnil #Kladýnko.Heslo VĚŘÍME však není primárně určeno jen pro komunikaci na sociálních sítích, ale zaštiťuje kompletní marketingovou komunikaci klubu do následujících dnů, měsíců a let, ve kterých se stalo a stane několik zásadních událostí: V play off 2021 se Kladýnko úspěšně i s heslem Věříme porvalo o návrat do extraligy, po sezoně 2020/21 se ČEZ stadion dočkal rozsáhlé rekonstrukce a modernizace, Rytíři oslaví 10. narozeniny, hrající majitel a hokejová legenda Jaromír Jágr zase jubilejní padesátku. Kladno si také zahraje utkání pod širým nebem ve Špindlerově Mlýně. Na vícedenní akci D+D REAL Winter Classic se Kladno podílí jako spoluorganizátor. V roce 2024 si pak bude klub připomínat sté výročí od svého vzniku.

My = kladenský hokejový klub a jeho příznivci, VĚŘÍME, že se máme na co těšit!

Hashtag, který se skládá ze dvou křížů. Ty symbolizují víru, a tedy i heslo VĚŘÍME.
Logo - z barevného loga přešel klub od sezony 2021/22 na dvoubarevnou variantu.
Šmouha, která symbolizuje "sprchu" od bruslí, v celém konceptu reprezentuje hokejový prvek.
VĚŘÍME, protože věřit můžeš do poslední vteřiny!

 

 

Kdo za tímto projektem stojí?

  • Heslo VĚŘÍME - vychází ze zralých úvah marketingového oddělení v čele s marketingovým manažerem Adamem Soukupem a jeho kolegy Vítem Heralem a Lukášem Jůdlem.
  • Fotky kampaně - Jaromír Jágr, Tomáš Plekanec a Andrej Košarišťan na ledové ploše a za nimi industriální zóna Kladna. O dechberoucí snímky a jejich úpravu se postaral Stanislav Petera a jeho tým.
  • Vizualizace hesla - Hashtag složený ze dvou křížů, VĚŘÍME, a to vše podtrženo modrou šmouhou. Za tím zase stojí kreativní agentura HONEWA.
  • Díky komu jsme vidět? Díky dlouhodobé spolupráci s reklamní agenturou Halo.cz a vstřícnosti Statutárního města Kladna, děkujeme!

Všem, kteří se na vytvoření kampaně VĚŘÍME podíleli, moc děkujeme a vážíme si zájmu, který projevili k tomu, aby nám díky dobrým vztahům a vazbám pomohli!

Úprava loga a dresů

Rytíři nemění svou identitu, jen ji chtějí zmodernizovat a oživit. Klubové logo proto i nadále zůstává stejné, jen z něj zmizely barvy a zůstaly jen dvě - tmavě modrá a bílá, které byly po boku kladenského hokeje odnepaměti. Jde o moderní trend a přirozenou evoluci. Toto dvoubarevné logo už klub několik let používá, mohli jste ho vidět třeba na většině klubového textilu.

A jak se promění kladenské dresy? Už nyní se finalizuje podoba nových kladenských trikotů, ale ta bude představena až před začátkem nové sezony. S modernizací klubové identity se design dresů ustálí (několik dalších sezon by se neměl výrazně měnit) a sjednocený bude i v mládežnických týmech.

Videa kampaně #Věříme:

Intro k play off 2021:

Prolog namluvený Jaromírem Jágrem:

Stáhni si nový kladenský vizuál - pozadí počítače, mobilu i na Facebook:

 

Pozadí na PC:

  • Tapeta HD "Věříme, Jágr" - ZDE
  • Tapeta HD "Věříme, Plekanec" - ZDE
  • Tapeta HD "Věříme, Košarišťan" - ZDE
  • Tapeta HD "VĚŘÍME" - ZDE

Mobilní telefony:

  • Tapeta "Věříme, Jágr" - ZDE
  • Tapeta "Věříme, Plekanec" - ZDE
  • Tapeta "Věříme, Košarišťan" - ZDE
  • Tapeta "Věříme" - ZDE

Facebook:

  • Rámeček profilové fotky "Věříme" - ZDE
  • Úvodní fotka "Věříme, Jágr" - ZDE
  • Úvodní fotka "Věříme, Plekanec" - ZDE
  • Úvodní fotka "Věříme, Košarišťan" - ZDE
  • Úvodní fotka "Věříme" - ZDE

A jak se promítne nová kampaň do kladenské mládeže?

Vše, co bylo zmíněno, se implementuje především na A-tým. To ale neznamená, že mládeže se změny nedotknou. Naopak! Mládežnické týmy se áčku vizuálně výrazně přiblíží. Po vzoru áčka oblečou dresy se shodným designem, používat budou také novou variantu loga i grafické prvky. Místo hashtagu #Věříme se však vrátí k hashtagu #mladíRytíři.


 

INSTAGRAM FEED

#kladynko SLEDOVAT NA INSTAGRAMU