Obrázek
A tým

Finále v rytířském autokině! Vstupenky v prodeji a spousta novinek

13. 4. 2021 od Lukáš Jůdl
Rytířské autokino se těší velkému zájmu kladenských příznivců, kteří tak v této době mají jedinečnou možnost společně sledovat boj Kladýnka o návrat do extraligy na velkoplošné obrazovce. Vstupenky na finále míří do prodeje a návštěvníci projekce se tentokrát mohou těšit na spoustu novinek! Každého diváka zase odměníme produkty od Kauflandu a novou vlaječku na auto a pokud si vybere VIP místa, dostane navíc bábovku od partnera projekce Zdendovy dobroty. Ke vstupence bude možné zakoupit i nový klubový časopis shrnující cestu Kladna v play off.

Vstupenky v prodeji

Dorazte do Rytířského autokina, které se pro vás otevírá vždy hodinu před projekcí. Oba domácí zápasy začínají tento víkend od 18:00, soupeřem je HC Dukla Jihlava.

Opět prosíme všechny návštěvníky o striktní dodržování těchto pravidel:

  • Posádka vozidla musí být složena pouze z členů jedné domácnosti.
  • Vystupovat z auta je možné pouze v nutných případech a je povinné mít zakrytá ústa i nos respirátorem minimálně třídy FFP2 nebo KN95 bez výdechového ventilu.
  • Na místě vysílání je přísný zákaz konzumace alkoholických nápojů a platí i zákaz kouření.
  • Na místo můžete dorazit pouze ve vozidle a s platnou vstupenkou.
  • Okolo areálu projekce se s ohledem na aktuální opatření nesmí srocovat lidé/kolemjdoucí. Na dodržování tohoto bodu bude dohlížet policie.
  • Při nedodržování jakýchkoliv pravidel bude neukázněná osoba vykázána z prostoru projekce.

Velice si vážíme vašeho zájmu o tuto formu podpory Rytířů a věříme, že se budete chovat v souladu s nastavenými pravidly.

Zdendovy dobroty a jejich bábovka pro VIP

Finálové boje v autokině zpříjemní divákům partner vysílání Zdendovy dobroty, který všem VIP sledujícím rozdá své produkty pro ještě lepší zážitek z projekce. Zajímá vás, na co se můžete těšit? Podívejte se na oficiální facebookou stránku projektu - ZDE.

Nový časopis Rytířů k play off - dvě vydání poprvé ke koupi

Nechceme, aby čas odvál vše, co jsme letos na naší cestě play off zažili. Proto je tu pro vás limitovaná edice časopisů, kterou si můžete zakoupit ke vstupence. První díl, který se vrací ke čtvrtfinále se Slavií, ale i druhé vydání o semifinále s Porubou, můžete prozatím pořídit pouze s koupí vstupenky do autokina (časopis vám bude předán ihned po zaparkování). Jedno číslo stojí symbolických 68 Kč.

A co v časopise naleznete? Stručné shrnutí každého utkání se svou fotogalerií, plakát s vizuálem #Věříme (první díl Andrej Košarišťan a druhý díl Tomáš Plekanec) a také obsáhlou fotogalerii těch nejzásadnějších okamžiků z jednotlivých sérií od našich vynikajících fotografů Romana Mareše a Josefa Poláčka. Buďte si jistí, že hlavně s odstupem času tuto publikaci náležitě oceníte.

Pokud se do autokina nechystáte a časopis budete chtít, máte možnost ho zakoupit exkluzivně na eshopu našeho dlouhodobého partnera Halo.cz. Časopis bude možné zakoupit na odkazující adrese během pár dní.

Něco na chuť od Kauflandu (produkty K-Classic)

Každého návštěvníka odměníme taškami s drobnostmi na chuť v podobě produktů K-Classic, které poskytl pro organizaci Rytířského autokina generální partner klubu obchodní řetězec Kaufland. "Velice rád bych za to zástupcům Kauflandu poděkoval. Je to další aktivita nad rámec naší spolupráce, takže nás to moc těší a jsme velice rádi, že jsme se společně domluvili i na všechny finálové dny," děkuje marketingový manažer klubu Adam Soukup.

Dezinfekce od Skupiny ČEZ pro všechny

Skupina ČEZ, tedy jeden z hlavních sponzorů Rytířů Kladno, jehož název nese i kladenský zimní stadion, věnoval do projektu autokina své dezinfekce, které dostane při příjezdu každý návštěvník autokina. "Vážíme si každé společné aktivity s našimi partnery. Opět se jedná o domluvu nad rámec spolupráce a já jsem velice rád, že i v této době si dokážeme takto pomáhat," děkuje Soukup i společnosti ČEZ.

Vlajka #Věříme na auto od Atletica

Už během posledních dvou semifinálových utkání dostávali návštěvníci autokina na svá auta vlajky (3. semifinále - bílé, 4. semifinále - černé). I po postupu do finále jsme spojili síly s našim dlouhodobým partnerem klubu Atletico a připravili si pro vás vlaječky. Každý automobil dostane další vlajku, tentokrát by se mělo jednat o tmavě modrou. "Mě nezbývá než poděkovat, protože jednání s partnery i v této době je opravdu fantastické a navzájem si vycházíme maximálně vstříc. Jsem velice rád, že máme partnery, kteří mají tak velký zájem o naše fanoušky, hrozně si toho vážíme," děkuje manažer marketingu Jiřímu Vejražkovi, majiteli firmy Atletico.

Lepidla Bison, partner Rytířského autokina

Rytířské autokino se těší velkému zájmu nejen u kladenských příznivců, ale i nových partnerů. Projekci podpořila kvalitní lepidla Bison, děkujeme! "Společnost Bison International B.V. se více než 70 let specializuje na výrobu lepidel a tmelů. Základní strategií společnosti je jedinečný sortiment produktů vysoké kvality určený jak běžným spotřebitelům, tak i řemeslníkům a profesionálům. Produkty nabízejí nejlepší řešení pro každé lepení, opravy a těsnění. Značka Bison® patří spolu se značkami UHU® a Air Max® do skupiny Bolton Adhesives, která je jedním z nejvýznamějších světových producentů lepidel" informoval nás Ing. Daniel Drobný, specialista na lepení.

Přestávky v autokině zpestřené Kahootem o dresy!

Bojíte se, že nebudete mít co dělat, když bude přestávka? Tak to nemusíte! Během pauzy mají fanoušci možnost sledovat zajímavá videa a navíc soutěžíme s Kahootem o skvělé ceny. Tentokrát budeme soutěžit o hrané dresy z loňské extraligy, ve kterých hrál Josef Zajíc a Matyáš Zelingr (jedná se o první bílou sadu, s první variantou reklamy Nutrend na spodní části zad).

Kudy do Rytířského autokina?

📍 Místo autokina - Google.com

INSTAGRAM FEED

#kladynko SLEDOVAT NA INSTAGRAMU