Co je nutné k získání bodů?
Co se týče získávání bodů do věrnostního programu, nutností je načítání svých permanentek a vstupenek (přeposlaných/uvolněných do prodeje) při vstupu na zimní stadion. Bez tohoto kroku není možné zaznamenat, zda fanoušek utkání skutečně navštívil, tudíž není možné získat body. Klub proto apeluje na všechny fanoušky, aby při vstupu vždy vyžadovali skenování svých vstupenek a permanentek. Stejný pokyn od klubu pochopitelně dostala také bezpečnostní služba.
Kde si mohu stav svého konta zkontrolovat?
Stav svého bodového konta si můžete zkontrolovat po přihlášení ve svém Rytíř ID. Zobrazení nasbíraných bodů bude taktéž součástí jedné z nadcházejících aktualizací mobilní aplikace RYTÍŘ.
Ve svém uživatelském účtu Rytíř ID nevidím body, i když na ně mám nárok. Co s tím?
Pokud by se ani zde počet bodů nezobrazoval a máte na něj prokazatelný nárok, doporučujeme kontaktovat podporu společnosti ENIGOO na emailové adrese podpora@enigoo.cz, kde si vás pro prověření zaevidují. Není však důvod k obavám – získané body jsou zaznamenávány, i když momentálně nejsou viditelné v aplikaci.
Důležité informace na závěr
Pro zajištění hladkéko průběhu vstupu na stadion prosíme všechny fanoušky o používání určeného vchodu.
SEKTOR | VCHOD ČÍSLO |
1 | 1+15 |
2 | 14+15 |
3 | 13+14 |
4 | 13 |
5 | 13 |
6 (HOSTÉ) | 10 |
7 | 8 |
8 | 8 |
9 | 8 |
10 | 7+8 |
11 | 7 |
12 | 6+7 |
13 | 6 |
14 (STÁNÍ) | 3 (VCHOD STÁNÍ)+2 |
15 | 1+2 |
Jsme si vědomi, že aby systém fungoval správně, je klíčové zajistit jeho bezchybnost na naší straně. Omlouváme se za vzniklé technické potíže a děkujeme za vaše pochopení. Věříme, že vše bude již brzy fungovat bezchybně. V případě dotazů a nejasností se prosíme obraťte na info@rytirikladno.cz.