Největší výrobce vinylových desek na světě s osmi výrobními závody a více než třemi tisíci zaměstnanci v Česku i v zahraničí s kladenským hokejem spolupracuje dlouhodobě a v říjnu s Rytíři prodloužila partnerství o další rok.
Rodinná firma s kladenskými kořeny má k hokeji i městu velmi vřelý vztah. „Naše rodina se na Kladně narodila a Kladeňáky zůstane. V kladenském hokeji je část identity a pýchy tohoto specifického města. Umět hrát Lóru a fandit hokejovému Kladnu je tak trochu definice toho, co je to být Kladeňák. Naše společnost působí na dvou kontinentech a ve čtyřech zemích – v USA máme tři výrobní závody, jeden v Kanadě, jeden ve Francii, čtyři v Česku. Jsme druhý největší výrobce v polygrafii v zemi a největší výrobce vinylů na světě. Srdce však máme už navždy kladenská, takže na partnerství s kladenským klubem jsme normálně lidsky pyšní,“ říká člen představenstva Zdeněk Pelc. Prodloužení partnerství je podle něj přirozeným krokem.
„Naše spojení s klubem trvá více než dvacet let, přesně už ani nevím. Trvalo v dobách dobrých, i v dobách horších, kterých bohužel nebylo málo. Nejsme naivní, abychom si mysleli, že v budoucnu nás čekají jen slavné zítřky, to by snad už ani nebylo Kladno. Ale chceme přispět k tomu, že se postavení Áčka v extralize stabilizuje a že se k lepším zítřkům odrazí juniorské týmy. A jako každý skalní Kladeňák bych samozřejmě chtěl ještě mnohokrát v životě zažít ten pocit, kdy Sparta odjíždí z našeho zimáku vypráskaná jak Peruán po Velké pardubické,“ dodává Pelc.
Více o společnosti GZ Media najdete ZDE.