Vstupenky byly spuštěny do prodeje v pátek 10. dubna a jejich prodej byl ukončen o týden později. Cílem bylo vyprodat reálnou kapacitu ČEZ stadionu, tedy 5200 míst (stání původně za 100 Kč a sezení 150 Kč, posléze sníženo na 25 Kč, respektive 68 Kč) + 50 VIP vstupenek (1000 Kč). Hokejoví příznivci si mohli při koupi zvolit jeden z pěti subjektů z první linie, kterému peníze z koupi vstupenky pomohou.

Na výběr byli největší hrdinové těchto dnů, a to z Kladna a jeho okolí – prodavači/prodavačky Kaufland Kladno, péče o seniory z Kladna, IZS Kladno, řidiči/řidičky ČSAD Kladno, Česká pošta Kladno. „Během následujících dní musíme vybranou sumu rozdělit tak, jak si zvolili lidé. Poté se rozhodneme, jak s jednotlivými částkami naložíme, aby přinesly co nejlepší pomoc pro daný subjekt,“ uvedl tiskový mluvčí Rytířů Kladno Lukáš Jůdl.

Nakonec se podařilo vybrat 349 987 korun. Prodalo se 50 VIP lístků a 3470 běžných vstupenek (sezení/stání). Celkově se tak naplnila kapacita ČEZ stadionu na 66 %.

Od soboty 18. dubna do pátku 24. dubna bude každý den probíhat slosování o hodnotné ceny, které může vyhrát každý, kdo se zapojil do projektu virtuálního utkání kladenských Rytířů. V osudí je televize od firmy Hisense (H32B5100), Xbox One + NHL 20, koloběžka od firmy Crussis (URBAN 4.4), dráha Hot Wheels, pomůcky na cvičení, podepsaný nadační dres Jaromírem Jágrem a oblíbené deskové hry.

Jména výherců se dozvíte na facebookové stránce Knights Foundation a po 25. dubnu také v souhrnném článku na klubovém webu. Jednotliví výherci budou navíc individuálně kontaktováni. „Za celý klub moc děkujeme všem, kteří se do projektu zapojili. S vybranou částkou jsme spokojeni, i když se nakonec nepodařilo stadion vyprodat. Každá koruna v současné nelehké době může velmi pomoci,“ dodává Jůdl.